onsdag 14. januar 2009

The blonde hair`s gone forever..


Som mange av dere kanskje har sett så har dette vært statusen min
før den statusen jeg har nå!! Jeg gjorde nemlig en veldig dum ting utseendemessig, man kan nesten kalle det "egenvoldtekt på utseendet" da jeg bestemte meg for å [ikke farge] men bleike håret mitt blondt..
Kult i begynnelsen. Mange sa det var fint. MEN:

- KULT med konstant flokete og tørt hår som minner om tyggis
når man strekker på det.
- Når man har naturlig brunt hår og bleiker det lyst
sier det seg selv at det blir.. ja nettopp, ETTERVEKST.
Som student hadde jeg ikke så mange penger å bruke på
frisør, så da jeg etter nyttår fikk stipendet gikk ikke pengene
til noe annet enn å:
FARGE HÅRET BRUUUUUUUUUUUUUUNT!!!
Nå føler jeg meg "hjemme".
Det som er litt kjipt er at jeg aldri kom meg på hollywood-festen der jeg fikk sjansen til å kle meg ut som Marilyn Monroe - once in a
lifetime experience [så lenge man ikke bruker parykk]. Parykk er bare
teit. Det får jeg mest sannsynlig altså ikke gjøre igjen men pytt pytt!
Tenk på barna i Afrika.

Hva synes dere? Blondt eller brunt?

4 kommentarer:

  1. Bruuuuuunt! Gratla med bloggen, ja ;)

    SvarSlett
  2. Brunt Ingrid! Det e du kjempefin med :):) så arti at du har starta en blogg! hehe, blir gøy å følge med!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

PROVOSERT,interessert,FaCInert,? Let me know.

About Me

Bildet mitt
En blogg om akkurat det du forventet at den ikke skulle handle om.

Blog Archive