tirsdag 17. mars 2009

JEG HAR TATT MEG EN BLOGGFERIE


Som noen kanskje vet så har jeg eksamen i begynnelsen av april. Og der
har de skvist inn så mange emner som muulig.. vi har Anatomi/fysiologi,
sykdomslære, farmakologi, hjerne og adferd pluss noen andre bøker
så jeg er LITT stressa med det for tida. Har ikke hatt noen eksamen
[eller for så vidt lest og lært] siden siste året på videregående. Og
siden jeg ikke leste noe før nyttår blir det skippertak.

Siden sist har jeg vært på tapaskveld og andre koselige
sammenkomster, væst på skolen, og begravd i boka, samt
vært på årets konsert, nemlig Opeth sammen med en kul venn
Kristian. For dere som er litt opptaterte på musikkfronten
er det, ja, et metal-band fra sverige. Har aldri hørt noe på
den type musikk før, men Opeth kan spises :]
Check it out folkens! Det nyeste albumet heter
"Watershed"

I helga får jeg forhåpentligvis besøk av min broder på 15
[og sikkert og en kompis siden han er avh. av å ha med seg
kompiser over alt] og jeg håper det blir go-cart, skatepark
og kanskje også vassfjellet. Det blir gøy å få besøk i alle fall!

4 kommentarer:

  1. off, når i høre ordet eksamen misunne i d virkelig ikje;p Så koslig at du ska få besøk da, har så lyst på besøk i å. Kunne du komme i påska?:)

    Må kommentere på bloggen min å:D

    SvarSlett
  2. hvorfor har du eksamen så tidlig? ;o

    SvarSlett
  3. Det er min første eksamen dette semesteret. Dumme HIST samler alt i ett semester i stedet for å fordele det :P ikke om jeg vet hvorfor :P

    SvarSlett
  4. Hei Kristin.. jeg har kommentert litt allerede :P
    Har lyst til å få til en tur i Påska. Må se litt på det.. :)

    SvarSlett

PROVOSERT,interessert,FaCInert,? Let me know.

About Me

Bildet mitt
En blogg om akkurat det du forventet at den ikke skulle handle om.

Blog Archive