søndag 8. mars 2009

Også ble det søndag.. :]


Det går faktisk an å overleve en helg som fattig.
På mange måter fikk jeg brukt tida på fornuftige ting. Fikk brukt opp litt
matrester (pølse, kjøttkaker og kjøttdeig med fajitaskrydder, brun saus og ris smaker ikke
så aller verst med litt godvilje :P
Jeg har:
- sett Sopranos
- Lest
- Sett Slumdog millionary og Sin city
- Blogga

og nå har jeg planer om å trene litt..
Jeg må ikke glemme å nevne at jeg har vaska bad og støvsugd og.

Jeg er imidlertidig konstant redd for at jeg er alvårlig syk, jeg som har sittet
dypt begravd i "sykdomslære".
Jeg har blå negler, vondt i nakke og hode, og det svir bak øynene. Kan være
symptomer på MS og det som verre er
(ikke at det finnes så mange sykdommer som er verre enn det men).
Jeg har blitt HYPOKONDER.
Det er forresten kjedelige maler til bloggen her :P Denne malen her får brukes midlertidig til jeg finner meg en bedre en.
Ha en fantastisk fin dag jenter! Det er vår dag i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

PROVOSERT,interessert,FaCInert,? Let me know.

About Me

Bildet mitt
En blogg om akkurat det du forventet at den ikke skulle handle om.

Blog Archive