torsdag 5. mars 2009

Ingrid has entered the dark side........ xD Ugg ugg


Det har gått noen spotter i taket [eller, la meg tenke meg om]
ALLE spottene har gått, så nå sitter jeg i stua i bekende mørket med masse stearinlys rundt meg.
Selvfølgelig måtte det skje den helga jeg er aleine hjemme.
Får sikkert fiksa det i mårra, men uansett:
Jeg vil klage.
Jeg liker i grunn å klage..

Vinduene her er store.. Funkis-hus. huff og huff.. skummelt.
Tenk om noen kommer og tar meg.
Lurt å skremme seg selv har jeg funnet ut!
xD

God natt mine kjære;)

3 kommentarer:

  1. hihi, komisk!
    Men vær så snill, fjern den forferdelige bakgrunnsmusikken du har på sia di!

    SvarSlett
  2. veituhva som slo meg nå når jeg så headeren din? Sperm! hahaha.

    Lys er koselig.
    Jeg legger btw ut nye ting på salgsbloggen, må gjerne se :)

    SvarSlett
  3. Nei æsja!! det håpe i det ikkje ser ut som..
    I finn ikkje gadgeten som lage den lyden, men
    ska fjerne den for den irritere me au :P

    SvarSlett

PROVOSERT,interessert,FaCInert,? Let me know.

About Me

Bildet mitt
En blogg om akkurat det du forventet at den ikke skulle handle om.

Blog Archive