tirsdag 3. mars 2009

LENGE - Å - VENTE - TIL - DEN - 15 - MARS ! ! !



Jeg har sjekka datoen på mobilen min i dag
[joy]
Det var rett og slett fordi jeg har syndet
og håpte VIRKELIG at det ikke var lenge til 15. mars. Siden vi studenter befinner oss
midt i mellom de to stipend-utbetalingene kan livet være LITT vanskeligere enn
ellers rundt denne datoen. Jeg for eksempel aner ikke hva jeg skal ta meg til som ikke har
råd til å dra på byen i helga. Det kan bli en kjedelig affære :(
Jeg har greid å gjøre det litt vanskeligere for meg selv da. jeg har SHOPPA som en gal.
FOR eksempel 1. sesong av House, OG 1.sesong av Scrubs, SAMT samlekassett med
Kjetil og Kjartan show, en CD, treningsbukse... bah.
Blir uvel når jeg tenker gjennom det.





HVA SKJER med fornuftige Ingrid? ;( Har hun har druknet langt nedi Pirbadet?

Jeg fikk en støkk da jeg skulle handle på Ica Maxi i dag.
Glad og fornøyd
sto jeg i kassa, før det peip og jeg ikke fikk betalt for maten til lusne 248 kr.
Kontoen inneholdt bare 241 den gitt.
Det var spesielt trist å gå ifra melka
og avocadoen og kaffe`n.
Følte meg litt fattig
der og da.

5 kommentarer:

  1. Offa! men du får kose d med House!:) det e en kjempebra serie! vi har vel kommet til sesong fire vi:p

    SvarSlett
  2. sånn er det noen ganger. Men jeg må si jeg blir lei meg av å lese at du ikke vet hva du skal finne på i helgen fordi du ikke har råd til å gå på byn. Skuffa!

    SvarSlett
  3. Uff. kjipern. og samme her, jeg svømmer ikke i penger akkurat. Blir det noe av tff-reunion i helga? Flere som er blakke.

    SvarSlett
  4. JEG har ca null kroner å leve på frem til neste stipend, så helga mi går til å skrive semesteroppgave. Det blir ei fantastisk helg.

    SvarSlett
  5. Nei det blir ikke noe av reunion dessverre..
    Åshild og flere er blakk og :P
    men vi tar det gien!

    sorry Ida, bt thats the hard facts..
    Neida, drikker ikke hver helg, men hadde
    sett fram til å drikke nå på lørdag,
    i mårra :)

    SvarSlett

PROVOSERT,interessert,FaCInert,? Let me know.

About Me

Bildet mitt
En blogg om akkurat det du forventet at den ikke skulle handle om.

Blog Archive