tirsdag 3. mars 2009

MAD MAD MAD MAAAAAAAAAAAAAAAAD <3




.. sier de sørpå. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg, jeg elsker mat!

Nå når jeg bor på hybel er det jeg som er den store mesterkokken,
det vil si at jeg har fått prøvd ut mye rart. Man bruker jo det
man finner i skapet, eller hva?
Siden så mange av dere har vist interesse for hva jeg egentlig spiser
[næt] skal jeg presentere noen av middagsrettene jeg har spist nå i det
siste..




1: PØLSEWOK


Pommes frites er som poteten [he he]
og brukes til det meste. Her er den blandet sammen med
broccoli med gratinerete poteter i ostesaus.
De hadde tilbud på weenerpølser på Coop
så brukte jeg vel det. Tror det var noe spennende
hvitløk oppi de også. Mmm..

Gulrot, broccoli, cherrytomater, løk og blomkål
ble wok`et med pølsebitene.
Jummie!
Tid: 30-40 min.






2: CHICKEN AND FRIES



Hadde litt Pommes frites til overs,
så hvorfor ikke bruke det?
Jeg blandet kylling og løk sammen med Tikka Masala
og steikte litt broccoli ved siden av.
Jeg skal i alle fall ikke dø av
jernmangel x]
Tid: ca. 30 min.








3: GOD GAMMELDAGS FISKEGRATÆNG



Ikke noe hokus pokus her,
kun fiskegrateng [de har det alltid på 40% på Ica Maxi]
og broccoli potet og gulrot
ved siden av.
Mm..
Tid: 45 min.








4: SPAGHETTI


Kjøttdeig ligger alltid i frysen min,
så jeg stekte det og blanda med tomatsuppe, vann, ketchup, cherrytomater, løk og sopp.
Tid: ca. 20 min.







4: MANGOKYLLING


My favourite!
Man blander creme freache med litt mangochutney,
legger oppi løk og eplebiter
og legger det over kylling i ildfast form
og steker det på 200 grader.
Dette er FANTASTISK godt.
Tid: 15 min.



1 kommentar:

  1. så ikke ille ut dette, Ingrid! har hatt verre kombinasjoner selv!

    SvarSlett

PROVOSERT,interessert,FaCInert,? Let me know.

About Me

Bildet mitt
En blogg om akkurat det du forventet at den ikke skulle handle om.

Blog Archive